Powered by Blogger.

WHAT I’VE LEARNED IN 2013

Tuesday, December 31, 2013



If you ask me what are the most memorable things for me during 2013 I probably won’t be able to tell you about a concrete event, but few simple things which I discovered for myself.

Wondering around between projects with uncertain future and value for my personal development. I figured it is better to be involved in less things but to choose them carefully thus I am more passionate for what I do. Instead of doing more things but making compromises and mistakes.


The other important finding is that the people around me are very important I love to meet with different people especially those who have their own opinion about stuff, look in the future and follow their dreams. That type of people inspire me and I admire them. (I still can’t put myself into that category because I am often influenced by other people’s opinion even though I try hard not to do that).


The last but not least is that I confirmed for myself that traveling makes me really happy. Camera, passport, tickets and off we go. After that the good feeling never leaves until the moment I come back at home. During my trip to USA I rediscovered a whole new world and I fell in love with it. I will tell you more about it soon in the form of a magazine where I collected some pictures and stories. After all what I do best these days is e-magazines - like Soffa.

Here, those are my “discoveries” during the year. I’m curios what are yours?  






Ако ме попитате кои са трите неща, с които ще отбележа изминалата година, то със сигурност няма да мога да ви кажа конкретни събития, а няколко прости неща, които умните хора са установили отдавна, а аз преоткрих за себе си едва сега – с мои си по-бавни темпове. 


Лутайки се измежду милион различни проекти, някой от които със съмнителен принос за собственото ми развитие, установих, че е по-добре да правя по-малко неща, но качествено и със страст, отколкото повече, но съответно с компромиси и грешки. И това е толкова логично и просто. Хората, с които се заобикаля човек също са много важни. Аз лично много обичам “различните” хора, тези които не се поддават на хорското мнение, а смело вървят напред, вярващи в себе си и това, което правят. Този тип хора, много ме вдъхновяват и аз искрено им се възхищавам ( аз все още не съм достигнала до този тип “съвършенство”, защото все още се влияя от хорското мнение, колкото и да се опитвам да го игнорирам).


И последното, най-хубаво нещо, което открих за себе си е, че пътешествията ме правят истински щастлива. Камера, паспорт, билети и тръгваме и трепетното чувство ще ме държи чак дотогава, докато не отключа собствената си входна врата и не стъпя у дома. Тази година преоткрих цял един нов свят за себе си и се влюбих в него. За моето пътешествие до Америка ще ви разкажа съвсем скоро, тъй като събрах малко снимки и няколко думи под формата на мъничко електронно списание – нали съм специалист по това :) .


Ето, аз споделих с вас своите малки “открития” за тази година, но ми е любопитно какви бяха вашите? И вие ли така бавно и емперично преоткривахте истини, които са казани отдавна? 


photography: via my instagram

No comments:

Post a Comment